Zamówienia&Płatności:
1. Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT za zamówienie ?
Tak, oczywiście. Wystawiamy faktury VAT.
2. Jak anulować zamówienie ?
Wystarczy napisać do nas maila na adres: ksiazki@dziedzictwo.org.pl
3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia przelewem tradycyjnym ?
Jeśli przez ponad 5 dni nie odbierzesz zamówienia, nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z tobą skontaktować, żeby zrealizować zamówienie – anulujemy zamówienie.
4. Czy zamówienia mogę opłacić Blikiem lub e-płatnościami ?
Wkrótce będzie możliwość płatności Blikiem i szybkimi płatnościami online. Na ten moment jest opcja płatności przelewem tradycyjnym. W tytule wystraczy podać numer zamówienia.
5. Co się stanie jeśli nie opłacę zamówienia?
Zamówienie automatycznie zostanie anulowane po 5 dniach od zrealizowania zamówienia.
Czy jest możliwość płatności za pobraniem?
Tak, oczywiście
Dostawa&Zwroty:
1.Z jakiej formy dostawy mogę korzystać ?
Współpracujemy z taki dostawcami jak: Poczta Polska, Paczkomaty InPost, Kurier DPD.
2.Do ilu dni moge zwrócić towar?
Nasze towary można zwrócić do 14 dni od otrzymania zamówienia.
4. Czy jest możliwość odbioru osobistego ?
Tak, towar można odebrać zarówno siedzibie naszego Stowarzyszenia na ul. Plac Dominikański 2 lub w Bielsku-Białej. Należy się wcześniej skontaktować z nami telefonicznie.
5. CZy przewidziane są zniżki dla stałych Klientów?
Dla wszystkich zarejestrowanych i stałych Klientów w naszym sklepie jest możliwość uzyskania kodu rabatowego. Zniżki obowiązują także przy realizacji większych zamówień.
Reklamacje i zwroty:
1. W jaki sposób mogę zwrócić uszkodzony towar?
ul. Plac Dominikański 2
43-400 Cieszyn
Adres naszej firmy:
2. Co zrobić, by zareklamować otrzymany towar?
Informacje o reklamacjach oraz wzór formularza znajdziesz tutaj